Time flies! - Reisverslag uit Colomba, Guatemala van Nikki - WaarBenJij.nu Time flies! - Reisverslag uit Colomba, Guatemala van Nikki - WaarBenJij.nu

Time flies!

Door: Nik

Blijf op de hoogte en volg Nikki

18 Maart 2009 | Guatemala, Colomba

Mijn eerste beoordeling is positief beoordeld dus dat geeft me meer zekerheid in het onderzoek. Ik moet wel hard werken maar dat is niet erg.
Morgen komt een docent uit Nederland ons opzoeken dus het is goed om even te overleggen welke kant ik op zal gaan.
De tijd gaat nu echt heel snel en het leven in La Florida wordt steeds leuker naarmate ik meer mensen leer kennen, voel me er nu wel thuis.
Afgelopen week zijn we naar en koffie-fair geweest met wat mensen uit de gemeenschap en het is heel leuk om te zien hoe veel tijd en aandacht er in het vergaren van kennis over productie van koffie wordt gestopt. Ik heb jaren gewerkt bij de laatste fase van het bereiden van en kop koffie en ben nu op en plek waar ze werken aan de beginfase. Helaas is het nu niet het koffie-seizoen dus kan ik niet memaken hoe het plukken en verwerken gaat, maar mensen vertellen er wel graag over en ze zijn heel trots dat ze ecologische koffie produceren.
Komend weekend gaan we en weekendje naar Panajachel, bij Lago Atitlan, daar komen alle studenten uit Nederland naartoe om ervaringen uit te wisselen, ben erg benieuwd naar de verhalen van anderen.
Wellicht mijn volgende bericht uit Pana dus!
liefs, Nik

  • 18 Maart 2009 - 16:49

    Maya:

    Goed om te horen dat je onderzoek goed gaat nik!
    Ik ga over 2 weken alweer terug!
    veel plezier in Pana.
    xx jezus

  • 21 Maart 2009 - 12:54

    Hildegard:

    Fijn dat je onderzoek goed gaat. Ben benieuwd wat je vraagstelling nu is.
    We bellen je na het weekend.

    Kusjes,
    Hildegard

  • 23 Maart 2009 - 09:26

    Dorien:

    Hey lieve Nikki!

    Fijn om te lezen dat je onderzoek goed gaat! Was bij het berichtje blijven hangen dat het nog niet helemaal lekker liep..!

    Ik wilde je nog even succes wensen en heeel veel plezier!! X Dorien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nikki

ik ga er weer vandoor, dit keer Guatemala, met als doel daar mijn bachelor onderzoek in praktijk te brengen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 38818

Voorgaande reizen:

25 Januari 2009 - 27 April 2009

veldwerk Guatemala

04 Februari 2006 - 31 Mei 2006

Peru

Landen bezocht: