Vakantie! - Reisverslag uit Oaxaca, Mexico van Nikki - WaarBenJij.nu Vakantie! - Reisverslag uit Oaxaca, Mexico van Nikki - WaarBenJij.nu

Vakantie!

Door: Nik

Blijf op de hoogte en volg Nikki

18 April 2009 | Mexico, Oaxaca

Lieve Allemaal,
het veldwerk is afgerond en ben de grens van Mexico overgestoken, ik ben nu even genieten van een paar dagen vrij!
Het afscheid van de gemeenschap was moeilijker voor me dan verwacht, er waren een aantal mensen behoorlijk emotioneel door ons vertrek en dat deed me wel veel. Het is bizar hoe snel we een band hebben opgebouwd met sommige mensen.
Donderdagavond hebben we een klein afscheidsfeestje gegeven en dat was een succes, er werd gedanst en het was een vrolijke manier om afscheid te nemen.
Er werd zelfs voor ons gespeecht door een paar mensen. Alles bij elkaar was het een mooi afscheid.
Nu ben ik in Oaxaca en ga voor het eerst in lange tijd weer even van het stadsleven genieten. Komende week gaan we ook nog een strandje pakken aan de pacifische kust en hopenlijk met schildpadden zwemmen. Niets te klagen dus!
Ik zal proberen komende week nog wat fotos te plaatsen, anders blijft het zo abstract verhaal.
De tijd is gevlogen; over ruim een week ben ik alweer te bewonderen in Nederland;)
Tot heel snel dus, Liefs, Nikki

• 18 April 2009 - 16:11