Nikki de onderzoekster - Reisverslag uit Retalhuleu, Guatemala van Nikki - WaarBenJij.nu Nikki de onderzoekster - Reisverslag uit Retalhuleu, Guatemala van Nikki - WaarBenJij.nu

Nikki de onderzoekster

Door: Nik

Blijf op de hoogte en volg Nikki

08 Maart 2009 | Guatemala, Retalhuleu

Weer even de bewoonde wereld opgezocht aangezien ik morgen de eerste rapportage van het onderzoek moet inleveren bij mn begeleider.
Het onderzoek is moeilijker dan gedacht, ik moet van koers wijzigen omdat de situatie in de gemeenschap veranderd is en weet even niet welke kant ik op wil. Hopenlijk komt het met een beetje hulp van de begeleider wel weer goed. Ondertussen blijf ik gewoon alles lekker observeren en heb ik afgelopen week mn eerste 2 interviews gehad.
Het gaat steeds beter met me, ik leer steeds meer mensen in de gemeenschap kennen wat het onderzoek ook leuker maakt. Toch kijk ik ook erg uit naar het moment dat ik weer naar huis mag (dan zie ik Dirk weer!)want het is geen vakantie zonder stress. Ik voel wel de druk van het onderzoek en heb continue het idee dat ik bezig moet zijn.
Gelukkig is er na het onderzoek nog tijd voor een weekje vakantie in Mexico dus maak jullie geen zorgen dat ik overgestressed terug kom!;)
Tot snel, liefs, Nikki

  • 08 Maart 2009 - 21:43

    Randy:

    je kan het! (weet even geen leuke reactie) x randypendy

  • 09 Maart 2009 - 06:55

    Chris:

    Nikki!!!!!!
    Geniet van de kleine dingen... Dan komt het onderzoek ook wel goed!!
    Have Fun!!!!

    Kus
    Chris

  • 09 Maart 2009 - 16:51

    Lottie:

    He Nikki, doe je ogen dicht en denk aan een 'rij tot de deur', dan ben je vast weer blij als je weer goed om je heen kijkt!
    Dikke Xlot(lottiepottie) Komt vast allemaal goed met dat onderzoek en zo niet: dan heb je in ieder geval een onvergetelijke ervaring!

  • 09 Maart 2009 - 17:34

    Ellen Boot.:

    Een dip,of dat je denkt het loopt niet zoals ik wil gebeurd.Maar als het aan het einde gelukt is, (wat meest het geval is)
    Ben je dubbel zo blij en trots!!!!
    Gewoon doorgaan en zeker van het land genieten!

    Kus Ellen.

  • 13 Maart 2009 - 20:26

    Jones:

    Good luck, en je weet...er valt overal wel een mouw aan te passen! hugs

  • 13 Maart 2009 - 20:26

    Jones:

    Good luck, en je weet...er valt overal wel een mouw aan te passen! hugs

  • 15 Maart 2009 - 13:22

    Super Barista Kim:

    Hey Nikki, door al die dure en trage internetcafes in Afrika heb ik nog helemaal niet op je site gekeken. Geniet van je tijd daar en voordat je het weet zit je weer in de CC met een heerlijke kop koffie! Tot dan.

  • 15 Maart 2009 - 23:38

    Dirk:

    hey lieve Nik,

    Wij kennen geen stress, toch? ;) Ik kijk ook uit naar het moment dat je weer terugbent!

    dikke kus!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nikki

ik ga er weer vandoor, dit keer Guatemala, met als doel daar mijn bachelor onderzoek in praktijk te brengen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 38826

Voorgaande reizen:

25 Januari 2009 - 27 April 2009

veldwerk Guatemala

04 Februari 2006 - 31 Mei 2006

Peru

Landen bezocht: