la playa - Reisverslag uit Cusco, Peru van Nikki - WaarBenJij.nu la playa - Reisverslag uit Cusco, Peru van Nikki - WaarBenJij.nu

la playa

Door: nik

Blijf op de hoogte en volg Nikki

26 Maart 2006 | Peru, Cusco

Over een week precies vertrek ik uit Cusco. Eindelijk. Natuurlijk vind ik het hier fijn maar ik ben klaar hier, wil iets nieuws.
Het strand wacht, we gaan naar een strandplaatsje genaamd Paracas. Dat ligt bijna 250 km onder Lima. Ik ga erheen met jona, elisabeth en paula. Jona gaat weer terug naar Cusco na een paar dagen en ik weet nog niet of ik samen met paula en elisabeth ga reizen. Ik wil ook graag alleen gaan, gewoon om aan mezelf te bewijzen dat ik alleen kan reizen..
Well, deze week was een inspiratieloze week voor me. Veel geslapen en films gekeken. Gister het afscheid van een meisje gehad en deze week zullen er nog wel volgen..
Ik be wel weer beter aan het worden. Heb maar 1 dag koorts gehad. Minder verkouden en minder hoesten. Hoewel ik nog niet 100% ben, voel me vaak nog slap.
Dat komt wel weer goed, ik kijk uit naar het iende van deze week!

  • 26 Maart 2006 - 07:56

    Rik:

    als je zin hebt om met die 2 te gaan reizen moet je het maar gewoon doen, dat alleen reizen verveelt nog al snel, aan een weekje hbe je meer dan genoeg!! groetjes uit kuala lumpur

  • 27 Maart 2006 - 00:49

    Jones:

    Volg je hart wat betreft je beslissingen. You´re only here one time! see ya!

  • 27 Maart 2006 - 14:21

    Rea:

    heee nik, ik zit nu te chillen bij rik in kuala lumpur, het is super gezellig! leuk om te zien dat allesn ook goed gaat bij jou!! zie je als je weer terug bent!!xxx

  • 27 Maart 2006 - 17:30

    Luitzen:

    Oy Nik,
    Fijn om te zien dat alles goed gaat, hier in Amsterdam gaat het ook goed en de temperatuur begint ook al weer wat aangenamer te worden ^^. groetjes,
    Je Brada :o

  • 27 Maart 2006 - 22:01

    Peter Remmelts En Emma:

    Hoi, Nikki,

    Het lijkt erop dat je het erg leuk hebt daar als je niet ziek bent tenminste.
    Nog veel plezier!

  • 29 Maart 2006 - 18:20

    Sally:

    hoi nikki
    geniet lekker van het strand!!

  • 29 Maart 2006 - 19:53

    Marieke:

    leuk Nikki; ga je ook naar de ballestaseilanden???
    de moeite waard, als je ten minste geen lastt hebt van zeeziekte !!!!
    de zee gaat flink te keer.
    overigens is de hele streek daar kaal ( woestijn)
    tot wanneer blijf je eigenlijk in peru??
    Groetjes, Marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nikki

ik ga er weer vandoor, dit keer Guatemala, met als doel daar mijn bachelor onderzoek in praktijk te brengen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 38834

Voorgaande reizen:

25 Januari 2009 - 27 April 2009

veldwerk Guatemala

04 Februari 2006 - 31 Mei 2006

Peru

Landen bezocht: