weggg - Reisverslag uit Cusco, Peru van Nikki - WaarBenJij.nu weggg - Reisverslag uit Cusco, Peru van Nikki - WaarBenJij.nu

weggg

Door: nik

Blijf op de hoogte en volg Nikki

29 Maart 2006 | Peru, Cusco

oke,ik heb mn ticket terug naar NL geboekt. snik.
Ik kom aan op schiphol, 30 mei om half9 in de ochtend. dus ik verwacht een groot welkomstcomite;)
Ik moet er nu nog niet aan denken maar gelukkig heb ik nog 2maanden.
Over 3 dagen ga ik weg uit Cusco en we gaan via Nazca naar de kust, wordt leuk, uuuuren in de bus door de bergen slingeren. Ahwell, dat overleef ik ook wel.
Het is daar beter weer, het regenseizoen is hier voorbij en in de avond is het echt superkoud. Daarbij ben ik mn warme trui kwijt dus ik moet hier gewoon weg..
chiaoo amigos

  • 30 Maart 2006 - 08:23

    Job:

    klote.....Nikki ik zou je graag op komen wachten met spandoeken en ballonnen en andere versnaperingen...... maar ik ga 29mei weer terug naar Ierland na een week in nederland geweest te zijn......
    nou dan moet je maar langs komen...
    ik mail je veel liefs van job

  • 30 Maart 2006 - 20:24

    Nik:

    ja ik ben echt van plan in de zomer te komen..
    ik heb zin om je weer te zien!
    kus

  • 01 April 2006 - 16:43

    Hildegard:

    Nikki, je kent de taal nu een beetje en je hebt een beetje geroken aan de maatschappij in Peru. Ga nu met die bagage kijken, voelen, horen en zien. Je hebt reeds je fysieke grenzen verlegd, misschien kun je ook je sociale grenzen verkennen. Good luck en vele kussen.

  • 02 April 2006 - 11:22

    Hildegard:

    Ik bedoel natuurlijk de omgang met autochtonen.
    Als je alleen reist kom je makkelijker met hen in contact.

  • 02 April 2006 - 15:55

    Luitzen:

    Nik, ik kijk er naar uit, ik mis je wel een beetje :$

  • 03 April 2006 - 20:39

    Jones:

    hanna en ik missen je! en mn neus is verbrand tijdens mn examen kung fu, boehoehoehoe! dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nikki

ik ga er weer vandoor, dit keer Guatemala, met als doel daar mijn bachelor onderzoek in praktijk te brengen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 38831

Voorgaande reizen:

25 Januari 2009 - 27 April 2009

veldwerk Guatemala

04 Februari 2006 - 31 Mei 2006

Peru

Landen bezocht: