paradijs! - Reisverslag uit Huacachina, Peru van Nikki - WaarBenJij.nu paradijs! - Reisverslag uit Huacachina, Peru van Nikki - WaarBenJij.nu

paradijs!

Door: nik

Blijf op de hoogte en volg Nikki

04 April 2006 | Peru, Huacachina

zo stap je in cusco in de bus, word j de volgende dag wakker in de woestijn!
Gister aangekomen in Nazca, even de nazcalines overgevlogen met een minivliegtuigje en dat was indrukwekkend, ook een beetje eng..
Toen door naar huacachina, eerst 3 uur door de woestijn gereden en dat was supermooi, toen kwamen we aan in huacachina, een klein oasedorje middenin de woestijn en het is hier echt een paradijs! We zitten midden tussen de zandbergen in een hostel met zwembad, overal palmbomen, echt een oase! Het is superwarm en ik heb vanochtend de hele ochtend gewzommen en aan het zwembad gelegen en het is zooo chill hier! Vanmiddag gaan we sandboarden in de woestijn, tijdens zonsondergang.
Wat een overgang van cusco naar de woestijn, iki vind het geweldig allemaal en hier zijn ook veel jonge mensen en het gewoon super allemaal..
Snel meer chico`s, ik ga weer in de zon liggen en ben al behoorijk ana het verkleuren!
kuss, Nikita!

  • 04 April 2006 - 18:53

    Hildegard:

    Onvoorstelbaar wat je allemaal ziet in 1 land.Stuur je een foto van de woestijn?
    Liefs van Hildegard

  • 04 April 2006 - 19:46

    Luitzen:

    Wooh, nik dat klinkt hip ^^

  • 04 April 2006 - 20:19

    Jones:

    neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! ik wil ook mee! Dat ga ik nog meemaken, maar dan in december. Hier waarschijnlijk een jungletrip maken met caroline en anouk, ook gaaf! Hey doe wat ik niet doe en mazzels! xxx

  • 05 April 2006 - 20:35

    Nik:

    tssk, jones, had je net zo goed met mij mee hierheen kunnen komen.. Ik vind het echt jammer dat je er niet bent. ik weet zeker dat het nog leuker was geweest allemaal.. (is bijna niet mogelijk;) maar heelveel plezier in de jungle! kuss

  • 06 April 2006 - 09:27

    Sopje:

    eeej nikje, k ben weer thuis... Vaag joh! Ga je nu echt helemaal volgen enzo. Have fun en kuskus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nikki

ik ga er weer vandoor, dit keer Guatemala, met als doel daar mijn bachelor onderzoek in praktijk te brengen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 38837

Voorgaande reizen:

25 Januari 2009 - 27 April 2009

veldwerk Guatemala

04 Februari 2006 - 31 Mei 2006

Peru

Landen bezocht: