wohoo - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Nikki - WaarBenJij.nu wohoo - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Nikki - WaarBenJij.nu

wohoo

Door: nik

Blijf op de hoogte en volg Nikki

09 April 2006 | Peru, Arequipa

Vandaag zijn we aangekomen in Arequipa, nog niet heel veel gedaan maar een beetje in de stad rondgedwaald en geslapen. Erg leuke stad totnutoe!
Ik kan nog steeds maar nietn uit over hoe mooi de woestijn was..
Paracas, het nacional park(natuurreservaat in de woestijn) en de IslaS Ballestas waren supermooi, we zijn met een boot de zee op geweest, heel veel dieren gezien waaronder dolfijnen!!! Dat was echt heel erg leuk..
In Huacachina, dat was daar nog voor, heb ik gesandboard in de woestijn tijdens zonsondergang en dat was een van de coolste dingen die ik ooit gedaan heb, eerst met een buggy door de woestijn crossen en over heuvels springen.. super allemaal..
Morgen zijn hier de verkiezingen en het is echt een gekkenhuis, overal campagnes, demonstraties, alle muren zijn volgekliederd met de namen van de kandidaten. Dus ik ben nu wel benieuwd..
Maandag gaan we naar de Colca Canyon, vulkanen bekijken en condors spotten als het goed is..
Well, fotoo's!!
kuss, Nikita.

• 09 April 2006 - 17:05

Jones:

you go! chica de ciudad en la huachina. Chica de ciudad en la huachina!....enz
    Mooie picca´s! mazzeltov

• 09 April 2006 - 18:06

Luitzen:

Bijna net zo cool als wintersport dat sandboarden :P.

• 12 April 2006 - 12:47

Sopje:

Ik kom wel even langs! Neem morgen het vliegtuig; hoef ik tenminste geen twee truien meer aan! kus