Bolivia!!! - Reisverslag uit Copacabana, Bolivia van Nikki - WaarBenJij.nu Bolivia!!! - Reisverslag uit Copacabana, Bolivia van Nikki - WaarBenJij.nu

Bolivia!!!

Door: nik

Blijf op de hoogte en volg Nikki

13 April 2006 | Bolivia, Copacabana

Jaja, eindelijk aangekomen in Bolivia. Ik ben nu in Copacabana, een stad aan lago Titicaca, en het is hier zoo mooi! we kijken vanuit ons hostel op het meer. Het stadje zelf is heel schattig en er zijn veel leuke barretjes en restaurantjes. Het is vandaag witte donderdag en dus dit weekend pasen, het is helemaal langs me heen gegaan maar de mensen hier zijn er wel erg mee bezig, alles is zó gelovig hier. Dus we kwamen aan in het hostel, blijkt er de komende 4 dagen geen water uit de leidingen te komen in de hele stad! bezuinigingen. Wat een grap!!! Ook weer heel typisch voor hier, in Peru zou zoiets ook kunnen gebeuren. Anyway, wij kunnen dus de komende dagen niet douchen..
Morgen gaan we een zeilbootje huren en dan zelf het meer op, hopelijk is het goed weer maar daar ga ik vanuit want vandaag is het ook heeeeerlijk weer.
We blijven de komende dagen hier en ik ben ook even klaar met het in de bus zitten, een reis van 5 uur is hier echt heel kort, de lange afstanden zijn minimaal 14u.
Hierna gaan we naar La Paz en daar heb ik ook zin in maar we moeten uitkijken voor overvallen, er schijnen veel berovingen te zijn.
Ik ben vorige week behoorlijk ziek geweest van een typisch Peruaanse cocktail, Pisco-sour. Daar zit rauw eiwit in en ik dacht na ruim 2 maanden Peru wel wat aan te kunnen. Maar nee, 4 dagen enorme buikkrampen en niks binnengehouden.. Gelukkig ben ik nu al weer wat beter!
chicos, ik ga weer, binnenkort fotos!!

  • 14 April 2006 - 12:11

    Hildegard:

    Hoi Lieverd,
    Ik ben wel benieuwd hoe het bij de vulkanen was. Heb je nog een condor gezien? Voorzichtig op het meer. Is het diep? veel kusjes.

  • 15 April 2006 - 14:43

    Jan:

    Nik heb je mijn laatste mails gelezen?

  • 15 April 2006 - 23:06

    Nik:

    ik heb 1 mail gehad!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nikki

ik ga er weer vandoor, dit keer Guatemala, met als doel daar mijn bachelor onderzoek in praktijk te brengen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 38833

Voorgaande reizen:

25 Januari 2009 - 27 April 2009

veldwerk Guatemala

04 Februari 2006 - 31 Mei 2006

Peru

Landen bezocht: