La Paz - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Nikki - WaarBenJij.nu La Paz - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Nikki - WaarBenJij.nu

La Paz

Door: nik

Blijf op de hoogte en volg Nikki

19 April 2006 | Bolivia, La Paz

La Paz is super tot nu toe! We hebben heerlijk 3 dagen door de stad gebanjerd, er lijkt geen einde aan te komen, deze stad is echt zoooo groot. Totaal geen overzicht.
Ik ben naar de kapper geweest, niet heel veel veranderd.
Gister naar het cocamuseum, waar we de geschiedenis van de cocabladeren bestudeerd hebben en te weten zijn gekomen hoe belangerijk coca in deze cultuur was en is!(Ik drink zelf ook dagelijks cocathee en ik moet zeggen dat ik dat erggg ga missen in Nederland)
La Paz lijkt weer een nieuw begin van iets, het voelt weer anders allemaal.
Gister hebben we het nachtleven van La Paz van dichtbij bekeken en hebben ons uiteraard goed vermaakt, weer veel leuke mensen tegen gekomen.
Morgenochtend vroeg vertrekken we naar Rurrenabaque, waarvanuit we een jungletour in La Pampa gaan doen van een paar dagen!
Ik reis nu nog samen met Elisabeth, een nederlands meisje die ik in Cusco heb leren kennen. Wij hebben samen nog een week of 3,4 om door Bolivia naar Chile te reizen en vanuit daar ga ik alleen terugreizen naar Peru en Elies gaat door naar Argentina!
Nog krap 6 weken en dan ben ik alweer in Nederland, op zn minst moet de zon dan schijnen anders wil ik niet terug!
Zoals jullie zien gaat het leven door, en het is heerlijk!

  • 20 April 2006 - 08:26

    Hildegard:

    Fijn te horen hoe je je vermaakt. We hebben de zon al besteld voor 30 mei.Ga je nog naar de zoutvlaktes? Doen hoor!
    Kusjes

  • 20 April 2006 - 10:01

    Eve:

    Wat gaat de tijd snel!! Tess komt ook al weer gauw terug. Maar: jij hebt nog even tijd voor avontuur. echt super leuk en spannend dat je de jungle in gaat: mijn vader was in Suriname ver de jungle ingetrokken:spinnen, slangen enz..maar ook aapjes!
    Kusjes, eveline

  • 20 April 2006 - 14:30

    ésther:

    ma pampa :D

    Heb je gemailed

  • 20 April 2006 - 20:24

    Jonito Bambino:

    hola,
    t feest dat ik in mythology heb georganiseerd was een groot succes. Bomvol! veel gente met ponchos, beamer met fotos opgehaald en al mn leraren van t project waren er! 6oo sol opgehaald! Fijn dat je het nu weer goed hebt! kus jona

  • 24 April 2006 - 09:17

    Luitzen:

    De zon schijnt op dit moment in Nederland, maar het is erg wisselvallig, de ene dag zon, de andere dag regen :(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nikki

ik ga er weer vandoor, dit keer Guatemala, met als doel daar mijn bachelor onderzoek in praktijk te brengen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 38834

Voorgaande reizen:

25 Januari 2009 - 27 April 2009

veldwerk Guatemala

04 Februari 2006 - 31 Mei 2006

Peru

Landen bezocht: