fotos! - Reisverslag uit San Pedro de Atacama, Chili van Nikki - WaarBenJij.nu fotos! - Reisverslag uit San Pedro de Atacama, Chili van Nikki - WaarBenJij.nu

fotos!

Door: nik

Blijf op de hoogte en volg Nikki

13 Mei 2006 | Chili, San Pedro de Atacama

yay, eindelijk nieuwe fotos kunnen uploaden.. het heeft even geduurd!
Ik ben dan nu eindelijk in chili aangekomen na een ongelofelijk mooie tour door onder andere de zoutvlaktes van Uyuni. Ik kan niet uitleggen hoe bizar mooi en surrealischtisch het daar is! Het lijkt een eindeloze sneeuwvlakte maar alles is zout!
Ben ook in de nacht de vlakte opgeweest en het leek alsof ik op een andere planeet liep, geen wolk aan de lucht, bijna volle maan, superveel sterren en om je heen is alles wit en in de verte donkere bergen..
Ik heb daar nu nog geen fotos van maar dat komt zo snel mogelijk, alles wat ik nu heb geupload lijkt alweer zoo lang geleden en passé..
In Chili blijf ik niet zo lnag, hoogstens een week. Elies en ik waren helemaal sprakeloos hoe duur het hier is, Europese prijzen. Even wennen na goedkoop Bolivia. Daarom blijf ik hier niet zo lang en ga dan lekker terug naar Peru!
Morgen afscheid nemen van elkaar, gek idee na anderhalve maand samen reizen en zo ongeveer alles samen doen..
ciao!

  • 13 Mei 2006 - 21:40

    Hildegard:

    Wat een schitterende foto's. Ze lijken mooier dan die van je vorige camera. Klopt dat?

  • 13 Mei 2006 - 22:14

    Nik:

    si, dit is een betere camera voor hetzelfde geld. Een geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen..

  • 14 Mei 2006 - 19:29

    Arjan:

    hey Nik, ik dacht laat ik ook maar eens wat achterlaten op je site. Leuke verhalen en prachtige foto's. lijkt me echt fantastisch om mee te maken !

  • 17 Mei 2006 - 12:11

    Es:

    Jezus inderdaad echt hele mooie foto's al die nieuwe!
    Zeker mooier toestel! vind die jungleslingerfoto echt superkoel.
    Zit hier nu in de loccutorio(heet dat daar ook zo?) en de jongen naast me ruikt naar kleedhokken na de gymles.
    Gotta go!
    XX

  • 19 Mei 2006 - 14:15

    Hannah:

    Hola Nikki,
    zijn je gisteravond toch nog misgelopen! Wel heel grappig om je nou eindelijk een keer gezien te hebben! Geniet nog van je laatste weekje en dan weer lekker naar Amsterdammmmmmmmmm!
    Beso Hannah (vriendinnetje van soof en mieke, zagen je in Mythology.....)

  • 20 Mei 2006 - 23:20

    (San Pedro) Cactusnaald:

    Krisketchup, ik heb weer een mail van Julian over BA.. Gaan even meeten via MSN om te kijken wat er te plannen valt. Klinkt allemaal wel serieus vind je niet..? Ging over boeken van vluchten en weet ik veel wat. Lot vindt alles prima gelukkig, wil zelfs met Guido wel afspreken haha.. wordt nog druk daaro. Zo even Mr. Ross mailen, misschien dat die ook op te pikken valt in het een of ander. Hoe was de San Pedro? Dikke beso, jouw Philedelphia.

  • 21 Mei 2006 - 13:42

    Jona:

    Jooo!!!
    Ziet er wieder schon aus alles! Dein camera ist wirklich sehr toll, gut und nett! Pas mar auf in die Kohlenmeinen kann gefahrlich sein ja!
    Hier in die Niederlande alles geil!
    viel gluck und so,
    jonnie

  • 28 Januari 2009 - 17:14

    Dirk:

    Ik ben naar Mexico gekomen
    Het land van liefde en van zon
    't Was in de schaduw van de bomen
    Dat net als in dromen
    een sprookje begon

    Ik was daar op een groot fiesta
    En zag een cabbalero staan
    We dansten samen toen een rumba
    En daar bij die rumba
    Is alles ontstaan

    Gitaarmuziek klonk door de Mexicaanse nacht
    Gitaarmuziek heeft liefde voor ons meegebracht

    Ik zal er altijd blijven wonen
    Geef andere landen graag kado
    Ja, het blijft me steeds bekoren
    Want ik heb mijn hart verloren
    In het mooie Mexico

    Mexico, Mexi-iiiico
    Oh land van al mijn dromen
    Met je gitaarmuziek bracht je de romantiek
    Voor hem en mij
    Mexico,Mexi-iiiiiiiico
    Ik blijf er altijd wonen
    Je bent me alles waard
    Een paradijs op aard
    Ja dat ben jij

    Gitaarmuziek klonk door de Mexicaanse nacht
    Gitaarmuziek heeft liefde voor ons meegebracht

    Ik zal er altijd blijven wonen
    Geef andere landen graag kado
    Ja, het blijft me steeds bekoren
    Want ik heb mijn hart verloren
    In het mooie Mexico

    Mexico, Mexi-iiiico
    Oh land van al mijn dromen
    Met je gitaarmuziek bracht je de romantiek
    Voor hem en mij
    Mexico, Mexi-iiiiiiiico
    Ik blijf er altijd wonen
    Je bent me alles waard
    Een paradijs op aard
    Ja dat ben jij

    Mexico,Mexicoo
    Mexico,Mexicoooooo
    Olé


  • 28 Januari 2009 - 17:14

    Dirk:

    Ik ben naar Mexico gekomen
    Het land van liefde en van zon
    't Was in de schaduw van de bomen
    Dat net als in dromen
    een sprookje begon

    Ik was daar op een groot fiesta
    En zag een cabbalero staan
    We dansten samen toen een rumba
    En daar bij die rumba
    Is alles ontstaan

    Gitaarmuziek klonk door de Mexicaanse nacht
    Gitaarmuziek heeft liefde voor ons meegebracht

    Ik zal er altijd blijven wonen
    Geef andere landen graag kado
    Ja, het blijft me steeds bekoren
    Want ik heb mijn hart verloren
    In het mooie Mexico

    Mexico, Mexi-iiiico
    Oh land van al mijn dromen
    Met je gitaarmuziek bracht je de romantiek
    Voor hem en mij
    Mexico,Mexi-iiiiiiiico
    Ik blijf er altijd wonen
    Je bent me alles waard
    Een paradijs op aard
    Ja dat ben jij

    Gitaarmuziek klonk door de Mexicaanse nacht
    Gitaarmuziek heeft liefde voor ons meegebracht

    Ik zal er altijd blijven wonen
    Geef andere landen graag kado
    Ja, het blijft me steeds bekoren
    Want ik heb mijn hart verloren
    In het mooie Mexico

    Mexico, Mexi-iiiico
    Oh land van al mijn dromen
    Met je gitaarmuziek bracht je de romantiek
    Voor hem en mij
    Mexico, Mexi-iiiiiiiico
    Ik blijf er altijd wonen
    Je bent me alles waard
    Een paradijs op aard
    Ja dat ben jij

    Mexico,Mexicoo
    Mexico,Mexicoooooo
    Olé

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, San Pedro de Atacama

Nikki

ik ga er weer vandoor, dit keer Guatemala, met als doel daar mijn bachelor onderzoek in praktijk te brengen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 38837

Voorgaande reizen:

25 Januari 2009 - 27 April 2009

veldwerk Guatemala

04 Februari 2006 - 31 Mei 2006

Peru

Landen bezocht: