Muy Fuerte - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Nikki - WaarBenJij.nu Muy Fuerte - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Nikki - WaarBenJij.nu

Muy Fuerte

Door: Nik

Blijf op de hoogte en volg Nikki

09 Februari 2009 | Guatemala, Guatemala-stad

Na een week in Xela alweer heel wat avonturen beleefd. Vrijdag nacht ben ik op een ´full moon hike´geweest naarde top van de vulkaan Santa Maria. Deze vulkaan is niet meer in werking. Na door de vrieskou 6 uur omhoog te hebben gelopen in het maanlicht was ik behoorlijk uitgeput. Ik begon me af te vragen waarom ik hier eigenlijk aan begonnen was toen de zon opkwam en het uitzicht adembenemend was. Vanaf de top konden we naar een andere kleinere vulkaan kijken die op dat moment tot uitbarsting kwam, dit was een heel spectaculair gezicht en speciaal om mee te maken. Na al dit moois moesten we nog 4uur omlaag en datwas ook zwaar maar ik heb het overleefd en het was weerde moeite waard.
Het leven in Xela gaat zn gang en met mn spaans gaat het redelijk, ik kijk wel uit naar de onderzoekslocatie want daar is het snachts geen min5 graden, zoals hier in Xela. Dus op het weer hoeven jullie niet jaloers te zijn hoor;)
Well, ik plaats wat fotos bij dit bericht zodat jullie een indruk krijgen van mijn wel en wee!
liefs, Nikki

  • 09 Februari 2009 - 21:09

    Esther:

    lieve pik,
    wat mooi die foto's!
    In het echt natuurlijk nog veel mooier,geniet ze,
    x
    Esther

  • 10 Februari 2009 - 14:49

    Hildegard:

    Lieve Nikje,
    Wat zal het een schitterende ervaring geweest zijn, het zien van die werkende vulkaan. Wijselijk heb je niets over je voeten verteld!!

  • 11 Februari 2009 - 12:13

    Maya:

    wauw nik!
    Ziet er vet mooi uit.
    hier gaat het ook goed, afgelopen week hadden we superveel sneeuw! (voor engeland dan..)

    kus!

  • 11 Februari 2009 - 22:22

    Dirk:

    Die schaduw is echt bizar. Echt tof dat je het gedaan hebt, volgende x samen!

    kus!

  • 12 Februari 2009 - 10:03

    Odilia:

    hallo Nikki,
    er is zo te zien weer veel te genieten. succes met je onderzoek en veel plezier
    gr. odilia

  • 13 Februari 2009 - 12:17

    Ellen Boot:

    Mooie foto´s nikki,van deze klimpartij.
    Het heeft wel geloond al dat klimmen!!
    Succes verder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Guatemala-stad

Nikki

ik ga er weer vandoor, dit keer Guatemala, met als doel daar mijn bachelor onderzoek in praktijk te brengen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1950
Totaal aantal bezoekers 38837

Voorgaande reizen:

25 Januari 2009 - 27 April 2009

veldwerk Guatemala

04 Februari 2006 - 31 Mei 2006

Peru

Landen bezocht: