Later! - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Nikki - WaarBenJij.nu Later! - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Nikki - WaarBenJij.nu

Later!

Door: Nik

Blijf op de hoogte en volg Nikki

21 Februari 2009 | Guatemala, Guatemala-stad

Toch nog een laatste bericht vanuit Xela!
Ik zet nog wat fotos bij dit bericht om wat beeldmateriaal bij de laatste 2 weken te geven.
Afgelopen week is heel snel voorbij gevlogen. Het concert van de man van Buena Vista Social club was fantastisch en die man heeft zo´n intens goede uitstraling, heel mooi!
En gister hadden we een afstudeerfeestje van de school en kregen we allemaal ons diploma, apetrots natuurlijk!
Ik heb gister voor het eerst ge-slasadanst, dat durfde ik voorheen nog niet aan omdat de meeste hier zo goed zijn en ik een absolute beginner ben.
Vanaf maandag zit ik zonder internet en elektriciteit in een boeren gemeenschap in de buurt van het plaatsje Colomba. Het is heel ruraal gebied en er komen is moeilijk want er gaat geen echte weg naartoe en openbaar vervoer is er ook niet dus we zijn afhankelijk van de pickup trucks die daar speciaal heen en weer rijden. Ik denk dat het een speciale ervaring zal worden maar ook wel heftig, 2 maanden zonder stroom. Verder kijk ik er wel heel erg naar uit om de mensen en de plaats te leren kennen waar ik me al maanden mee bezig hou.
Als het lukt zo nu en dan uit de bush te komen hou ik jullie op de hoogte..
Hasta Pronto!
liefs, Nikki

  • 22 Februari 2009 - 10:14

    Hennie:

    He Nikki,

    Jullie zien er goed uit hoor, alleen wat bleekjes naast de man van de Buena Vista Social Club. Maar dat kan ook niet anders. We hebben er nog een dvd van dus als je het later nog eens zou willen zien, kom de die maar lenen.
    Heel veel succes in de Rimboe, ik hoop dat jullie er nog een onvergetelijke tijd meemaken, maar ook dat je wel af en toe een stopcontact kan bezoeken.
    Liefs, Hennie en Nico XXX

  • 22 Februari 2009 - 15:35

    Jan :

    Nik,Merel,gefeliciteerd met jullie diploma.Wens je sterkte in de boeren gemeenschap.
    Gister als nog 200 KM geschaatst in Biddinghuizen eindelijk gelukt.
    Dag Nik tot mails,kus Jan.

  • 27 Februari 2009 - 12:08

    Maya:

    Ha nik,
    je leven word nog primitiever dan het mijne hier!
    Al heb jij je laptop en ik niet..
    veel plezier in de boerengemeenschap nik!
    xx,
    Maya

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Guatemala-stad

Nikki

ik ga er weer vandoor, dit keer Guatemala, met als doel daar mijn bachelor onderzoek in praktijk te brengen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 38832

Voorgaande reizen:

25 Januari 2009 - 27 April 2009

veldwerk Guatemala

04 Februari 2006 - 31 Mei 2006

Peru

Landen bezocht: